Polityka Prywatności
www.kamper-wroclaw.pl
1. Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.kamper-wroclaw.pl. Administratorem danych osobowych jest:
[Wstaw nazwę firmy / właściciela strony]
z siedzibą w ul. Paczkowska 26 50-503 Wrocław
NIP: 6951434818,
REGON: 020239518,
adres e-mail: biuro@autopacz.pl
[Wstaw nazwę firmy / właściciela strony]
z siedzibą w ul. Paczkowska 26 50-503 Wrocław
NIP: 6951434818,
REGON: 020239518,
adres e-mail: biuro@autopacz.pl
2. Dane osobowe
Dane osobowe użytkowników mogą być przetwarzane w następujących celach:
-
realizacja usług wynajmu kampera,
-
dokonywanie rezerwacji online przez formularz na stronie,
-
zawarcie i podpisanie umowy najmu w formie elektronicznej, w tym za pomocą podpisu elektronicznego lub zatwierdzenia dokumentu online,
-
odpowiedzi na zapytania przesłane za pośrednictwem formularza kontaktowego,
-
prowadzenie korespondencji e-mailowej lub telefonicznej,
-
marketing usług własnych (na podstawie zgody),
-
dochodzenie roszczeń i obrona praw.
3. Zakres przetwarzanych danych
W zależności od sposobu korzystania z serwisu, możemy przetwarzać następujące dane:
-
imię i nazwisko,
-
adres e-mail,
-
numer telefonu,
-
adres zamieszkania,
-
dane z dokumentu tożsamości i prawa jazdy (przy wynajmie kampera),
-
dane potrzebne do zawarcia i podpisania umowy online (np. PESEL, numer dowodu osobistego),
-
adres IP, dane techniczne przeglądarki, dane cookies.
4. Rezerwacje online i umowy elektroniczne
Użytkownicy mają możliwość dokonania rezerwacji kampera online poprzez formularz dostępny na stronie. W ramach tej usługi:
-
wymagane jest podanie podstawowych danych kontaktowych i identyfikacyjnych,
-
dane mogą być wykorzystane do przygotowania i przesłania umowy najmu drogą elektroniczną,
-
umowa może zostać zawarta i podpisana online (np. poprzez zatwierdzenie dokumentu lub użycie podpisu elektronicznego, kwalifikowanego lub zwykłego),
-
wszystkie dane oraz dokumenty są przetwarzane i przechowywane w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami RODO.
5. Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO, a podstawą prawną jest:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy lub działania przed zawarciem umowy (np. rezerwacja online, przygotowanie i podpisanie umowy),
-
art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny ciążący na administratorze,
-
art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora (np. zabezpieczenie roszczeń),
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą (np. marketing).
6. Okres przechowywania danych
Dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów, do momentu wycofania zgody lub do upływu terminów wynikających z przepisów prawa (np. podatkowych lub cywilnych). Umowy elektroniczne przechowywane są przez okres wymagany przepisami prawa cywilnego oraz dla celów dowodowych.
7. Udostępnianie danych
Dane osobowe mogą być udostępniane:
-
podmiotom wspierającym administratora w obsłudze serwisu i świadczącym usługi IT (w tym platformom do podpisywania umów online),
-
firmom księgowym, prawniczym, kurierskim,
-
upoważnionym organom państwowym, gdy wymagają tego przepisy prawa.
8. Prawa użytkownika
Osobie, której dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
-
prawo dostępu do danych,
-
prawo do sprostowania danych,
-
prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
-
prawo do ograniczenia przetwarzania,
-
prawo do przenoszenia danych,
-
prawo do wniesienia sprzeciwu,
-
prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
W celu realizacji swoich praw prosimy o kontakt: biuro@autopacz.pl
Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.
Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.
9. Pliki cookies
Strona internetowa może korzystać z plików cookies w celu:
-
zapewnienia prawidłowego działania serwisu,
-
analizy ruchu na stronie (np. Google Analytics),
-
celów marketingowych (np. remarketing).
Użytkownik może samodzielnie zarządzać plikami cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.
10. Zabezpieczenia
Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby chronić dane osobowe, w tym dane wykorzystywane w procesie rezerwacji i podpisywania umów online, przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub zniszczeniem.
Dane przesyłane są za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, a dokumenty umów przechowywane są w zabezpieczonym systemie.
Dane przesyłane są za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, a dokumenty umów przechowywane są w zabezpieczonym systemie.
11. Zmiany w polityce prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej i wchodzą w życie z dniem ich ogłoszenia.